Fines de la Plataforma

FINES DE LA PLATAFORMA PRO IDENTIDAD LEONESA

1.-Potenciar y difundir, desde un punto de actuación extrapolítico, los elementos inherentes a la Etnografía y a la identidad propia de la Región Leonesa.

2.-Desarrollar acciones tendentes a conseguir que el Pueblo Leones sea considerado, respetado, conocido y difundido en sus múltiples aspectos; históricos, geográficos, culturales, lingüísticos, sociológicos y económicos, que lo conforman.

3.-Concienciar a toda opinión pública, y a las instituciones y organizaciones, de la necesidad democrática y deuda histórica para con el pueblo leonés, que puede decidir libre y democráticamente su futuro autonómico.

4.-Servir de cauce a la ciudadanía en general, y especialmente a la leonesa, en el acercamiento a los valores propios de la cultura leonesa.

5.-Impulsar el estudio de los vínculos históricos y culturales de la región Leonesa con las Regiones de Asturias, Galicia, Cantabria y Extremadura.

6.-Estudiar, explicar y profundizar en las bases que constituyen la Identidad, la Regionalidad y la Personalidad leonesa, en el marco de los pueblos, regiones y culturas de Europa.

7.-Crear un marco de debate, opinión y progreso sobre el cual se profundice en el conocimiento y difusión de la personalidad y regionalidad leonesa.

8.-Potenciar los signos identificativos y característicos, socio-culturales e históricos, de la mencionada Identidad, en base a estudios y criterios positivos o proyectos científicos.

9.-Fomentar, mantener y recuperar los signos de la identidad leonesa más afectados de una pronta desaparición.

10.-Defender o denunciar toda agresión escrita, hablada o de cualquier otra forma, en los puntos mencionados anteriormente, sobre la identidad del pueblo leonés.

OXETIVUS DE LA PLATAFORMA PRO IDENTIDAD LLIONESA

1.-Potenciare y difundire, dende un puntu d´autuación esin oxetivu políticu, los vezos de la etnografía ya identidá mesma de la Rexón Llionesa.

2.-Desendolcare aiciones p´algamare que´l Pueblu Llionés estímese, respétese, conoúzcase y difúndase nos deillos aspectos, hestóricos, xeográficos, culturales, llingüísticos, sociollóxicos ya económicos, que-y iguan.

3.-Concienciare a tola opinión pública, a las instituciones ya muerganizaciones, de la necesidá democrática y deulda hestórica pa col pueblu llionés, que pue decidire llibre y democráticamente´l sou futuru autonómicu.

4.-Valere de guía pa la ciudadanía en xeneral, y abondu la llionesa, nel abagamientu a los finxos propios de la nuesa cultura llionesa.

5.-Emburriare nel estudiu de los nesos hestóricos y culturales de la Rexón Llionesa conas Rexones d'Asturias, Galicia, Cantabria ya Extremadura.

6.-Estudiare, desplicare y abondare nas basas que iguan la Identidá, la Rexonalidá y la Personalidá llionesa, nel marcu deillos pueblos, rexones y culturas d´Europa.

7.-Construyire un marcu d´alderique, discutiniu y progresu sobru´l que profundícese nel conocimientu ya espardimientu de la personalidá y rexonalidá llïonesa.

8.-Sofitare las siñas identificativas ya desemeyadas, sociu-culturales ya hestóricas, de la nomada Identidá, con basa nos estudios y criterios positivos o proyeutos científicos.

9.-Andechare, caltenere y rescatare las siñas de identidá llionesa más afeutadas d´un prontu escaecimientu.

10.-Defendere ou amosare tou acometimientu escritu, faladu ou de cualesquier outru móu, nos puntos enantes citados, sobru la identidá del pueblu llionés.